5 порад для того, щоб побудувати особистий бренд

5 порад для того, щоб побудувати особистий бренд

Поняття особистого бренду вже давно не асоціюється виключно з відомими зірками або успішними власниками корпорацій. Воно стало доступним для кожної з нас, незалежно від сфери діяльності, соціального статусу або віку. Але чи дійсно особистий бренд потрібен пересічній жінці, і якщо так, то з чого можна почати прямо сьогодні? Спробуємо дати відповіді на ці питання.

Конкуренція. Це слово змушувало нервувати хоч раз у житті, мабуть, кожну з нас (і мова тут не лише про професійну діяльність). Єдиний шлях її уникнути — це бути собою: дві різні особистості не зможуть конкурувати просто тому, що вони різні. Ось тут і знадобиться особистий бренд. Він скаже за вас: «я — особистість, я — унікальна». До того ж, індивідуальність в наш час – один з головних трендів. Більш того, це — прямий шлях до покращення самооцінки та віри у себе. Отож, починаємо роботу!

1. Виявіть напрямок. Бренд — це перш за все щось конкретне, щось особливе. Так, ви можете бути надзвичайною мамою, естеткою, блискучим співробітником компанії і власницею чудового тер’єра одночасно. А ще, дуже любити подорожі і французькі тістечка. Проте, людям потрібно асоціювати вас з певним образом. Поміркуйте, як саме вам хотілося б позиціонувати себе у суспільстві?

2. Всебічно розвивайтесь, станьте цікавою людиною. Здається, тут пояснень не потрібно. Можливостей для розвитку зараз більш ніж достатньо: курси, книжки, подкасти, канали в соцмережах, спільноти однодумців. Ось лише кілька напрямків, що стануть в нагоді будь-якій жінці: ораторське мистецтво, дизайн або живопис, психологія взаємовідносин тощо. Обирайте те, що до душі, і поринайте у новий, цікавий світ.

3. Яка ваша мета? На хвилинку уявіть себе Міс Світу і подумайте, як глобально ви б хотіли вплинути на цей світ. Скоріш за все, першими на думку спадуть стандартні варіанти по типу: досягти миру у всьому світі, зробити щось хороше та ін. Проте, продовжуйте фантазувати і, врешті-решт, ви відшукаєте те, що резонує саме з вами. А далі все просто: починайте впроваджувати цю мету в свою повсякденну діяльність, перетворюючи абстракцію в конкретний крок. Наприклад, ваша мета може бути «робити добро», а маленьким кроком — допомогти літній сусідці занести важку торбу. Ось і додаткова мотивація вставати зранку!

4. Соцмережі — ваше обличчя. Так само як ви слідкуєте за зовнішнім виглядом, потрібно слідкувати за контентом, який ви транслюєте світу. Наважтеся об’єктивно проаналізувати ваші фотографії і тексти. Подивіться на них очима сторонньої людини. Яке враження ви справляєте? I беріться до роботи! Спеціалісти з ведення соцмереж рекомендують створити єдину візуальну історію. Творчі особистості з ними не згодні та вважають, що це обмежує їх право на самовираження. Проте, всі сходяться у тому, що контент має бути перш за все якісним.

5. За кожною зміною стоїть стратегія. Не обов’язково цього ж вечора планувати діяльність на п’ять років уперед. Проте, варто подумати, які перші кроки ви будете робити на шляху до створення бренду. Маючи певну стратегію, успіху досягти значно легше і швидше, ніж рухатися наосліп. Однак, уважно слідкуйте за результатами дій, щоб вчасно скоригувати подальшу роботу.

виснаження

Насамкінець, невеличка ремарка: створення бренду — справа не одного дня і, навіть, не одного місяця. Отож, яким би спокусливим не здавалося зробити все й одразу, це зайве. Дозвольте собі рухатися в своєму темпі, отримувати задоволення від процесу. Адже саме для задоволення від кожного прояву життя ми з вами тут і знаходимось.